Jubileumfeest organiseren: de beste tips
Een jubileumfeest organiseren kan heel leuk zijn, maar het kan ook voor een heleboel stress zorgen. Vraag dat maar aan mijn vrouw bij ons 10 jarig jubileum. Het was uiteindelijk een gezellig feest. Onze gasten hadden het naar hun zin en alles was goed geregeld. Maar wie het niet naar haar zin had: mijn lieflijke vrouw. Ze was al dagen bezig met alles gereed te maken voor de geplande festiviteiten en kon daardoor zelf helemaal niet genieten van ons jubileum. Dat heb ik altijd zonde gevonden. Daarom geef ik mensen de tip: geef de planning van jouw jubileum lekker uit handen, en geniet van een zorgeloze dag. Of het nou een persoonlijk of zakelijk jubileum is.
De beste tips als je het zelf organiseert
Als je dan toch zelf jouw jubileum organiseren gaat, heb ik hier een paar tips voor, die ik je uit persoonlijke ervaring kan geven, om ervoor te zorgen dat jouw jubileumfeest wel een doorslaand succes wordt, waarvan alle aanwezigen oprecht kunnen genieten, inclusief de gastheer of gastvrouw.
Ten eerste kan ik je op het hart drukken: maak een lijstje van alles wat er nodig is, en begin ruim, en dan bedoel ik echt ruim, van te voren met het lijstje afwerken. Niet alleen kan last minute, en op de laatste dagen voor het feest moeten rondrennen omdat je slecht voorbereid bent, is niet tof. Maar het beste is, en je raadt het al, om het gewoon uit te besteden.